ÜRÜN İADE VE BİLDİRİM SÜRECİ
 

Satın aldığınız ürün 3-5 iş günü içerisinde kargoya verilecektir.

 

Satın aldığınız üründe sorun yaşamanız durumunda, ürünü iade etmeden önce mutlaka müşteri temsilcimiz ile info@moonandstar.com.tr mail adresinden veya bize ulaşın sayfamızdan irtibata geçin. Görüşmelerinizin sonucunda, ürünü iade etmeye karar verirseniz süreci başlatıp ürünü geri gönderebilirsiniz.

 

Kargoyu teslim alırken ürününüzün kutusunun, paketinin ve ambalajının taşımadan dolayı hasara uğrayıp uğramadığını lütfen kontrol edin. Kargo görevlisi, taşıma esnasında oluşan hasarlar için zabıt tutmakla yükümlüdür.

 

Mevzuat gereğince, cayma hakkına ilişkin ürün iadelerinde, iade kargo ücreti bize aittir. bk. Cayma Hakkı ve İade Süreç Bilgileri 

 

Teslim aldığınız ürün, kusurlu/arızalı veya belirtilenden farklıysa ürünü iade etmek için, 14 gün içerisinde info@moonandstar.com.tr adresine mail atarak ya da bize ulaşın sayfasındaki forma iade talebinizi belirterek iade sürecini başlatabilirsiniz.

 

İade talebinizi ilettikten sonra 3 iş günü içerisinde iade etmek istediğiniz ürüne ait kargo ve ürün bilgilerini bildirmeniz gerekmektedir. İade talebinizi iletmeniz fakat kargo bilgilerini bildirmemeniz durumunda, 2’inci takvim gününde size bir hatırlatma e-postası gönderilir. Hatırlatma e-postasının ardından 24 saat içerisinde ürünü iade etmez iseniz iade talebiniz otomatik olarak iptal olur.

Taşıma esnasında oluşan hasarlar için kargo görevlisine zabıt tutturduktan sonra ürünü aynı kargo ile mağazaya göndermeniz gerekmektedir. Bu durumlarda info@moonandstar.com.tr adresine mail atarak bilgilendirme yapmanız gerekmektedir.

 

Ürün iade kargo bilgilerinizi ilettikten sonra, ürünün teslim alınıp işlemin sonuçlandırılması için 3 iş günü süresi bulunmaktadır. İşlem sonuçlandırıldıktan sonra ürün bedeli, kredi kartı üzerinden kesintisiz olarak size iade edilir veya onayınıza istinaden ürünün yenisi gönderilir.

 

Bankaların süreç ve uygulamalarına göre iadelerin, kredi kartlarına ve banka kartlarına yansıması, 5 ila 15 günlük bir süreyi bulabilmektedir. İade edilen ürün bedeli, kredi kartı limitinize artı bakiye veya vadesiz hesabınıza artı bakiye olarak yansıyacaktır.

 

Ürünün incelenmesi için zamana ihtiyaç duyulması durumunda, sizden ek süre talep edilebilir. Sizin onay vermeniz durumunda, ek süre sonunda talebin sonuçlandırılması gerekmektedir.

Cayma Hakkı ve İade Süreç Bilgileri

Cayma Hakkı Nedir?
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun (“Kanun”) gereğince, alıcıların teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve "kargo ücreti ödemeden" ürünleri iade etme hakları vardır. Kanunu her kurumun uygulaması gerekmektedir.
Cayma hakkı sürecinde iade kargo ücreti kime aittir?
Cayma hakkı kapsamında ürün iadelerinde iade kargo ücreti satıcıya aittir. Alıcılar ürünleri kişisel sebeplerle iade etseler dahi alıcıların kargo ücreti ödemeden ürünleri iade etme hakkı vardır.
Alıcı, ürünü kullansa bile iade edebilir mi?
Ürünün ambalajının açılması, ürünün denenmesi, ürünün mutat kullanımı, yani ürünün alışılageldiği gibi kullanılması cayma hakkını ortadan kaldırmaz. Satıcı, cayma süresi içinde ürünü alıcıya teslim etmişse alıcı, ürünü ancak olağan bir gözden geçirmenin gerektirdiği ölçüde kullanabilir. Aksi takdirde alıcı cayma hakkını kullanamaz.
Ürünü teslim alırken nelere dikkat edilmesi gerekir?
İade edilen ürün size ulaştığı zaman mutlaka kargo paketini kontrol edin. Kargoda bir hasar tespit etmeniz durumunda kargo görevlisine zabıt tutturun. Hasarlı kargolar için Kargo görevlileri zabıt tutmakla yükümlüdür.
 
  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White YouTube Icon
  • White Pinterest Icon
  • White Instagram Icon